DREAM as you´ll live forever. LIVE as you´ll die today. - James Dean

ph. av gamla Centrox på gröna lund. Vart tog den igentligen vägen?

Jag har värkligen fullt upp de här dagarna. Det är ju banne mig sommarlov och jag hinner vara med alla möjliga vänner. Idag tillexempel var jag på grönalund. det var SUPER. Tyvärr vann jag inget av de 90 spänn jag la ner på att försöka. Men det gjorde både Emma och olivia som vann sammanlagt En stor 2000g Marabo choklad en MM 1,8 kg (flera små påsar), en "krans man kan ha runt halsen och en jätte basketboll. Men Linnéa vann inte heller något så sån dålig tur hade jag iallafall inte. Fast föresten jag hade otur. Jag tappade min mobil utanför kvasten men som tur var var det en snäll skalle som hittade den och lämnade den till flygande mattan så jag fick tillbaka den efter tio minuters panik.
Det var min dag det hoppas ni haft det bra också!

Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: