Jag lever

Jo, jag lever. Jag har varit i Kambodja i två veckor och haft det helt otroligt. Den absolut bästa resan jag någonsin gjort. Jag lovar att visa lite bilder här när jag rensat dom på datorn. Haha, jag har tagit över 1500 bilder. Utöver resan så har jag det bra. Går i skolan och vi har prov hit och dit. Nästa vecka är det NP i Biologi. Inte kul. Så i helgen ska jag plugga med Lina. Men mest av allt så går jag bara och tänker. Jag tänker på Iza och minns alla stunder som vi haft. Så fort jag rör mig här hemma så känner jag att någonting saknas. Det är den där känslan av trygghet och att ha någon som alltid finns där för en. Vart jag än går blir jag påmind om henne. Det kanske är bra, men det är också väldigt jobbigt. Hon finns i mitt hjärta och tänker på henne varje dag. Hon var verkligen helt fantastisk.
Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: