Veckan som gått

p. från alla möjliga hörn.

Okej, det blev inte mycket bloggning, hehe. Men ni får vara glada ändå. Jag har haft fyra prov så jag har varit helt slut, men nu är det inte så långt kvar till sommarlovet:) Längtar sjukt mycket. I alla fall, jag har inte gjort så jätte mycket den här veckan, har mest pluggat. Men i torsdags var jag med Lina på en agilitytävling, det var skoj. Sen igår var jag med några tjejer och vi åt på vapiano och tog en sväg i rålandshovsparken. Idag ska jag på bio och leta efter skor till balen. Ja, det finns inte så mycket mer att säga. PUSS OCH KRAM SKUMMBANAN!! :D
Comments:
Written by: Hanna

Så fin blogg du har!

2011-05-14 . 12:06:08
URL: http://downtownunicorn.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: