Bara massa bokstäver

Här börjar nu värmen och solen komma fram det regnade imorgon. Men fremåt helgen ska det faktiskt bli 22 grader. Haha, förlåt men jag har inte haft tid att ladda upp nårgra bilder så det blev denna ovan. jag får värkligen sommarfeeling av den. Men iallafall. I söndags shoppade vi vid 73 gatan och uppåt lite. Haha och i måndags när jag och Anna Maria kom till Unicef där jag nu praoar så hade banket ringt och trodde att Anna Marias kort var stulet. Men det var det ju inte ahaa, vi hade bara shopat för mycket:) haha. Jag köpte En randig tröja en svart kjol och ett par fingerskor. ( jag får ta och lägga upp lite bilder när jag har laddat över dom). Sen så har jag proat och igår eftermiddag så tog jag och mamma en sväng efter praon. Mamma skulle köpa en parfym som bara finns i tre butiker i hela världen. Så vi letade länge men vi hittade den. Men vi hann också gå in på Viktoria´s secter och New York company elr nåt och vi köpte inte så lite hehehe. ( bilder ska in, men det tar nog en stund )
Vi har det iallafall VÄLDIGT bra och kommer säkert ha det framöver.

Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: