Vår och sköna dagar


Ph. Jag

Idag har jag sov morgon till 10.10, fatat härligt.:) Sen har jag bara 3 lektioner och två av dom är bara 40 minuter och den sista är bild. Kan det bli bättre? Ja faktiskt. Vi är nämligen bara tjejer iklassen idag vilket gör att vi inte gör så mycket på lektionerna:) Härligt härligt. Efter skolan ska jag packa för imorgon åker jag till New york. Prao i två veckor:) ska försöka att uppdatera så fort jag kan även fast jag vet att det blir svårt. Ni kommer iallafall få en drös med bilder efteråt.:) Sen efter praon har jag en vecka då jag går 3 dagar i skolan eftersom att det är kristehimelsfärds helgen. Efter det har jag en vecka i Assisi på konfirmationsläger. Och sen två veckor och två dagar och sen är det SOMMARLOV:) Gissa hur glad jag är:D

Ha det bra:) / Matilda
Comments:
Written by: fanny

härliga bilder! :D

2010-04-27 . 13:45:54
URL: http://fannyelina.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: