Italy - When the sun goes down

Nu har jag befunnit mig i vackra Italien i snart 5 veckor. Det har varit underbart! Vi har badat, solat, ätit vongole till lunch på stranden, snorklat, sovit, umgåtts, strosat runt i Catolica och Rimini, ätit massor av Piadina och framförallt ätit glass och njutit av sommaren. Vi hann också vara en vecka i Kroatien vilket också var super härligt. Och just det Lina och hennes famlij tillbringade ju 4 veckor här tillsammans med oss. De hyrde ett hus nere i backen, så det här sommarlovet hade inte kunnat bli bättre.

Det drar sig mot sitt slut och jag och pappa ska flyga hem till Sverige igen onsdag den 11. Men innan dess ska vi också hinna åka till Milano som vi gör om en vecka precis. Det kommer också bli super härligt. Men sen börjar skolan igen, det känns konstigt. Allt har gått så snabbt. Men jag längtar ändå hem endel, till alla kompisar osv. Jag måste njuta av sista tiden här nu så ASTA LA VISTA AMIGOS! Hoppas ni har haft det bra också?!


UPPDATERAD: 4 augusti med fler bilder.

Comments:
Written by: Kristin

Fina bilder! (:



Sv: Tack så jättemycket sötis! :D

Jadu.. Jag gorde min banner i photoshop, det är svårt att förklara men jag klippte ut bokstäverna för hand iaf :)



Om du vill kan jag göra en åt dig ;)



intresserad? maila mig på [email protected]

2010-08-05 . 00:01:10
URL: http://www.kikkila.devote.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: