2 dagar kvar

Jahapp, nu är det bara 2 dagar kvar tills mitt sommarlov börjar på riktigt för på Söndag ska jag på hundläger. Sedan till gräskö och fira midsommar med släkten och sen bär det av till Italien och Kroatsien.
Idag har jag slappat så som jag också gjorde igår. Efter lunch någon gång träffade jag Linnéa och vi tog en lång promenad med Iza längs vattnet. Sen kollade vi på Prodject Runway och sen gick vi en kort promenad med Lina och Zazzi, haha så idag har jag äntligen fått lite motion som hjälper efter all denna glass som åkt ner i magen.
Nu har jag precis kommit in efter vår gårdsfest och snart ska jag kanske träffa andra Lina, vi får se. Ha det gött!
Just det, vad tycker ni om den nya designen, jag gjorde den igår när jag hade tråkigt?!
Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: