Hundläger+midsommar=bästa veckan=sant

Bilder från veckan


hejsan alla kottar nu är jag äntligen hemma efter en lång vecka med ett otroligt roligt hundläger och mysig midsommar på Gräskö. Iza har hunnit vara med på World dog show 2010 i Denmark. Hon kom 5:a bästa tik, bland juniorerna (totalt var det 16 st som tävlade) och så fick hon "excellent" i utseénde betyg (det högsta) så gissa om jag är glad.
På hundlägret gjorde vi massa skoj och i helgen på gräskö var jag med släkten och käkade och dansade runt midsommarstången. Ikväll ska jag och mamma på SATC 2 kulilikulkul säger jag bara. Haha jag vet är lite efter men har inte hunnit så det blev ikväll istället.

På tisdag försvinner jag igen men tar med datorn så jag kan uppdatera när jag åker till ITALIEN i 6 veckor. Hjälp vad kul det ska bli:) Lina och sofia kommer och vi ska i familjen också hinna med att åka en sväng till Kroatien.
Ha det gött!
Comments:
Written by: Anonym

Härligt att få uppleva Italien. =)

2010-06-28 . 16:07:03
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: