Grönan imorgon

ph. don´tRemember
Imorgon ska vi till gröna lund. Det är någon sorts fysik. Vi ska göra laborationer medans vi åker. t.ex. hålla i ett glas med vatten när vi åker fritt fall osv. Det ska bli skoj det. :)
Idag har jag bara haft en vanlig dag i skolan. Vi fick betyg på en svenska uppgift vi gjorde i förra veckan då man skulle berätta om sin sommarläsning. Och jag blev riktigt nöjd. Men kunde gjort lite bättre ifrån mig.
På eftermiddagen så var jag med lina. Vi käkade mellis och tog en promenad med hennes dog, Zazzi. Vi körde lite kurra gömma vilket Zazzi tycker är jätte kul. Haha intressant!
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag sova. Har sovmorgon imorgon till 09.40 = Skönt:)
Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: