helgen


p. bilder från we<3it collage gjort av mig motiv furbys


Det blev inte så mycket bloggning den här helgen, jag har haft fullt upp. Här är min helg om någon är intresserad:
I fredags var jag i stan för att lämna igen en tröja. Där träffade jag även Sofia och vi tog en sväng tillsammans. Vi letade balklänning men fann inget. Sen skildes vi åt och jag gick till mammi och pappis jobb. Vi käkade på Tures i Sturegallerian och åkte sen hem. Sen träffade jag Lina och vi hyrde film och köpte godis och sen var jag hos henne resten av kvällen.
Igår var jag mes mamma på stan en stund. Sen pluggade jag lite och sen mös jag på kvällen.
Idag har jag träffat Lina och Sofia för att planera sommaren och ITALIEN :) Sen så var jag med Sofia och vi hittade min gamla furby. kult. Vi pluggade lite so (inte så mycket dock). Sen gjorde jag klart svenskan och sprang en runda och nu sitter jag här.
Comments:
Written by: Claudia

svar: Jag valde det andra alternativet, skrev en berättelse av det på 4 sidor :)

Jag har väldigt svårt att bestämma mig så jag tyckte det var bra med få alternativ, på svenska uppsatsen satt jag en timme och bestämde ämne, uuppsss...

Åh, tack så jättemycket!

2011-04-14 . 19:52:06
URL: http://modeklok.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: