Test

Jag är hemma nu från New York men åker vidare till Åland imorgon. Jag kom ju faktiskt hem i tisdags egentligen, men jag har inte haft tid att sitta framför datorn i detta underbara väder och allt stohejj med att sluta nian. Jag har hunnit med massor och tyvärr får ni gå omedvetna för jag har inte orken att skriva ner allt. Eller egentligen inte att göra det IGEN, jag har redan gjort det men allt försvann.

I alla fall angående bilderna ovan. Jag har testat Aperture 3 nu till min dator. Vi köpte det i NY. Det är fett skoj och jag testade att redigera lite som den här fågeln här uppe. den var röd i verkligheten men jag spexade till med rosa och grönt. Vad tycker ni? :D

Nu ska jag gå och packa och se om det händer något kul ikväll, kramiar.
Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: