42 days

p. taget av mig i sommras

Idag har jag varit allmänt glad, vet egentligen inte varför. Men det kanske är för att jag börjat planera sommaren. Det känns alltid bra. Jag ska dra till Åland i början men Lina fina, sen till italien och mysa med minst tre polare, vara kvar där i minst fyra veckor för att sedan åka hem och hämta valpen, mysa med den och vara uppe varje natt med the L:s, mysa med valpisen tusen gånger till och bara vara. Härligt. Jag ska njuta. Kanske dyker det upp lite mer mysigt, för det brukar det ju göra. Just i dag är det 42 skoldagar kvar till sommarlovet. Gissa hur skönt det känns!!! Wiiie! Nu är det bara att vänta och plugga. Hålla uppe betygen så att det blir bra med gymnasiet sen. För sen blir det SOMMARLOV och allmänt härligt. Tur att vädret börjar vända så att sommaren inte känns så långt bort. Det ska ju tydlgen bli 11 grader i helgen. Ja, men det var väl det. Ciao!
Comments:

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: