Härligt

Har hängt med sköningen till vänster hela helgen. (jag till höger) Vi har käkat pannkakor till frukost, tillverkat snyggaste pumpan ever, legat raklånga i varsin soffa med varsin dator framför tv, lyssnat på alldeles för hög musik, dansat och skrikit på gatan så att vi har blivit utstirrade av folk, gått på bio, firat halloween, myst framför massa filmer och gått rediga promenader. Helt klart bästa helgen på länge och vi får inte glömma att påpeka att det faktiskt är LOV just nu. HÄRLIGT!
Comments:
Written by: Elisa

sv: tack! photoshop ibland, men för det mesta direkt i iphoto :) när jag gör kollage tycker jag att photoshop är alldeles för krångligt, och då lägger jag allt i pages och prinstcreenar när jag är klar! hoppas jag hjälpte :) kram

2011-10-31 . 22:25:03
URL: http://pstcrds.freshnet.se

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Blog:

Comment: